Elektronická recepční nemarodí, ani nejezdí na dovolenou

Elektronická recepční nemarodí, ani nejezdí na dovolenou

Česká společnost M2C,

nabízející služby integrovaného facility managementu v 11 zemích Evropy, vyvinula produkt M2C E-Reception. Jde o unikátní technologii s non-stop provozem, která výrazné zefektivnění obslužnosti budov. Elektronická recepční představuje širokou možnost využití v administrativních budovách, nemocnicích, hotelích, logistických centrech nebo státních úřadech a ve školách. 

„Na základě potřeb našich klientů jsme vyvinuli produkt, který lze snadno uzpůsobit pro různá využití. V různých objektech v objektech a všech možných zaměření. Zejména v administrativních budovách s vysokou frekvencí návštěv tato technologie výrazně usnadní a zrychlí jejich registraci. Ohlášení i navigaci na požadovanou schůzku. Jde o platformu, jejíž funkce lze dále rozvíjet a modifikovat na základě individuálních požadavků klienta,“ říká Matěj Bárta, generální ředitel M2C.

Poptávka po tomto řešení roste v poslední době ze strany provozovatelů administrativních budov, obchodních center a hotelů. M2C E-Reception lze využít mnoha způsoby. Mimo jiné jako hotelový check-in a kiosek na vjezdech do logistických areálů. Dále výdej benefitních karet a dárkových poukazů v obchodních centrech nebo registraci pacientů na soukromých klinikách.

Elektronická recepční načte kód a naviguje

Ústřední komunikační platformou je velký dotykový displej, na kterém návštěvník snadno zvolí důvod návštěvy a robot ho poté naviguje dále. Technologie naskenuje a následně ověří pravost požadovaného dokladu. V případě dopředu sjednané návštěvy načte QR kód, který je zaslán formou MMS nebo emailem. Návštěvníkovi vydá přístupovou kartu pro otevření dveří nebo přivolání výtahu s dopravou do patřičného patra. V případě nestandardního požadavku či problému se návštěvník spojí s operátorem. „Díky M2C E-Reception klienti mohou uspořit peníze, čas a mohou se zařadit mezi firmy, které mezi prvními využívají tuto technologickou novinku,“ dodává Matěj Bárta.

V České republice se jedná o první univerzální řešení použitelné pro nejrůznější typy budov. Časem jistě dostane recepční i půvabnější, osobnější tvář, aby se k ní návštěvníci rádi vraceli. A zanedlouho si s ní jistě zkrátíte například dobu čekání milou konverzací.

O dalších robotických aktivitách z poslední doby si můžete přečíst zde.

Další příspěvky
Útěk od vlastního života může dávat překvapivě hluboký smysl
Útěk od vlastního života může dávat překvapivě hluboký smysl
Na varšavském hlavním nádraží se jednoho dne objeví neznámá žena trpící ztrátou paměti. Po dvou letech se pod jménem Alicja...
Biometrická brána rozhodne, kdo smí jít na fotbal
Biometrická brána rozhodne, kdo smí jít na fotbal
Fotbalové fanoušky v Belgii bude na stadion pouštět tzv. biometrická brána, která rozpozná jejich obličeje. Majitelé permanentek na zápasy belgického...
Elegantní véčko pro méně náročné uživatele se vrací
Elegantní véčko pro méně náročné uživatele se vrací
Módu populárních otvíracích mobilních telefonů, zvaných lidově „véčko“ definitivně pohřbily dotykové displeje. Najednou musel rozkládací drobek, který nepřekážel ani v...