Akumulátorová čtyřkolka – pro zábavu i do práce

Akumulátorová čtyřkolka – pro zábavu i do práce

Máte rádi adrenalin,

čtyři kola a přírodu? Ale zároveň nechcete obtěžovat okolí hlukem spalovacích motorů? Pak je akumulátorová čtyřkolka řešením právě pro vás. Její provoz je tichý, absolutně bez emisí, má precizní a bezpečnou konstrukci. Jízdní vlastnosti i výbava vás mile překvapí. „Jízda na akumulátorových čtyřkolkách je stále populárnější zábavou pro všechny, kdo si chtějí užít vzrušení z jízdy a nechtějí být na obtíž okolí hlukem a zplodinami,“ říká Petr Tichý, specialista technické podpory ze společnosti Hecht. 

Akumulátorová čtyřkolka může být skvělým zdrojem adrenalinové zábavy, perfektním pomocníkem v zahradě nebo dopravním prostředkem na nákupy a do zaměstnání. Oproti běžným motorovým čtyřkolkám mají právě ty akumulátorové několik zásadních výhod. Především je to levný provoz a jednoduchá údržba. Elektromotor je prakticky bezúdržbový. Cena za ujetý kilometr vyjde o mnoho levněji než u stejně výkonné benzínové čtyřkolky. Elektrická čtyřkolka neobtěžuje své okolí hlukem ani výfukovými zplodinami. Pokud se v neděli po obědě rozhodnete povozit po zahradě, soused si toho ani nevšimne.

I s homologací na silnici

Vybírat můžete čtyřkolky bez homologace pro sportovní vyžití, pro práci okolo domu, ale i čtyřkolky s homologací, se kterými můžete legálně jezdit po silnici. Některé modely čtyřkolek jsou vybaveny i tažným zařízením a díky výkonným elektrickým motorům zvládnou i přepravu přívěsných vozíků s materiálem.

Akumulátorová čtyřkolka Hecht 54120

Tato čtyřkolka vyniká sportovním vzhledem. Čtyřkolka Hecht s nosností 75 kg váhy řidiče plus 45 kg další zátěže dosahuje rychlosti až 45 km/h a její baterii nabijete za cca 6–8 hodin. Na jediné nabití ujedete až 35 km.

Stroj je vybaven předními bubnovými a zadními kotoučovými brzdami. Jízda se ovládá standardně plynovým madlem, stejně jako je tomu u klasického motocyklu. Na pravém řídítku je umístěn velký displej s tlačítky. Ten zobrazuje aktuální rychlost, ujetou vzdálenost a stav akumulátoru. Tlačítky vedle displeje je možné v pěti stupních nastavit maximální rychlost, při které sepne omezovač. Pokud chcete zamezit, aby řidič mohl svévolně nastavení maximální rychlosti měnit, je možné pod krytem propojit konektory kabeláže tak, že se omezovač rychlosti aktivuje při dosažení rychlosti 15 km/h. To je vhodné především v případě, že čtyřkolku bude používat méně zkušený jezdec, který by mohl při vyšší rychlosti přecenit své schopnosti.

Pohon: 1200 W elektromotor, napájený z akumulátoru o napětí 48 V s kapacitou 20 Ah.

K dostání za 29 990 Kč na Hecht.cz.

Akumulátorová čtyřkolka

Další příspěvky
Last and First Men – film, jakých jste nejspíš mnoho neviděli
Last and First Men – film, jakých jste nejspíš mnoho neviděli
První překvapení způsobí zjištění, že snímek Last and First Men se odehrává nečekaně zcela bez herců. Tedy bez herců viditelných....
Marco přichází s pátým případem dánského oddělení Q
Marco přichází s pátým případem dánského oddělení Q
Čtrnáctiletý Marco je dopaden policií na  dánských hranicích ve vlaku z České republiky. Jak se dostal k pasu pohřešovaného státního...
Svéráz českého rybolovu je naprostým fiaskem režisérky
Svéráz českého rybolovu je naprostým fiaskem režisérky
Parta šesti českých rybářů vyráží na dalekou cestu za rybami do Norska. Spojuje je dlouholeté přátelství a touha po mužském...