sleduje alespoň někdy 98 % aktivní internetové populace ČR starší 15 let. Obliba videa na internetu sledovaného online se však podstatně liší v závislosti na profilu konzumenta. Kdo co na internetu sleduje, ale i kde, kolik a za co, pravidelně zjišťuje výzkum Video na internetu společnosti Nielsen Admosphere.
Letošního ročníku se účastnilo 1200 respondentů z internetové populace starší 15 let. Jednoznačně vedou vtipná videa a seriály, zajímavé je, že nad dvacet let strmě klesá sledovanost autorských videí tzv. youtuberů. Velké oblibě se napříč věkovými kategoriemi těši videa zpravodajská.
Videa na internetu podlě věku
Přiložená infografika nabízí přehled o tom, jaký videoobsah je na internetu nejvyhledávanější, a to jak celkově, tak v rámci jednotlivých věkových skupin.
Výzkum Video na internetu realizuje společnost Nielsen Admosphere každoročně jako jednu ze svých volně prodejných studií.